Nezobrazujú sa ch max pikony!

AB CRYPTOBOX 752 COMBO  Mám spomínaný príjmač je to bez loop konektora a je tam FW 1.18.25404 752HDCOMBO_16M_V1.18.25404_27-12-2023.rar ! Problém je vtom, že sa nezobrazujú ch max pikony! Viete mi poradit? Dobrý deň. Nevieme Vám poradiť, musíte sa obrátiť na tvorcov patch FW na tomto fóre. Pokiaľ chcete pikony treba si zakúpiť prijímač s os enigma2, tam je to bezproblémové.

AB cryptobox 702T mini- při přehrání nahraného programu z USB se obraz trhá haždou chvilku a přechází i do negativu

 AB cryptobox 702 T mini  Dobrý den, prosím o radu. AB cryptobox 702T mini- při přehrání nahraného programu z USB se obraz trhá haždou chvilku a přechází i do negativu. Zkoušel jsem i různé USB, formátováno přímo v STB. Nahrán i dostupný FW,ale výsledek stále stejný. Díky. Dobrý deň. Vaše USB zariadena môžu mať zlé formátovanie alebo pomalú rýchlosť čítania a zápisu. Vyskúšajte USB zariadenie naformátovať prijímačom  podľa tohto postupu. Skúste zmeniť iný formát nahrávky v nastaveniach PVR  a vypnúť timeshift (PVR nastavenia nájdete pri zasunutom USB FLESH a stlačení tlačidla MEDIA na DO. Ak to nepomôže ,tak kontaktujte predajcu Vášho prijímača.

Od včerejšího dne na všech kanálech Freesatu 0,8W zobrazuje hlášku \“Kódovaný kanál\“

Cryptobox 652HD Combo Dobry den, box používám (7 let bez problemu) na příjem Freesat z družice Thor (0.8W), od včerejšího dne na všech kanálech zobrazuje hlášku \“Kódovaný kanál\“, nekódované programy fungují. Nepomohl restart ani nová autorizace karty. Děkuji za odpověď Dobrý deň. Najlepšie by bolo overiť prítomnosť na SAT signálu na kódovaných programoch, prípadne overiť funkčnosť Vašej karty v nejakom inom zariadení, alebo vložiť kartu do Irdeto CI modulu a ten vložiť do CI slotu AB Cryptobox. Prípadnú nefunkčnosť karty riešiť s poskytovateľom teda Freesatom.

AB Cryptobox Smart po zapojení do siete žiada PIN kód

 AB Cryptobox Smart  Dobrý deň, prístroj po zapojení do siete žiada PIN kód a áno, hľadala som vo vašej poradni, čítala som, a nie, napriek pokusu zadať odporúčaný servisný PIN 0852 mi zariadenie oznamuje, že je zadaný PIN nesprávny. Takisto reaguje na PIN 0000. Prosím o radu, ako mám postupovať. Ďakujem. Dobrý deň. PIN ktorý ste našla patrí klasickým modelom AB Cryptobox  a nie je pre Váš model AB Cryptobox Smart. Pre Váš model musíte s Vašim dotazom kontaktovať výrobcu TU.

Prestal mi z ničoho nič svietiť displej

AB Cryptobox 752 HD  Dobrý deň, prestal mi z ničoho nič svietiť displej a zobrazovať názvy programov na AB Cryptobox 752 HD. Červené svetielko v ľavom rohu však svieti. Prijímač som viackrát vytiahol z el.siete,ale ani to nepomohlo. Neviete mi prosím pomôcť čo s tým môže byť? Ďakujem. Dobrý deň. Skúste reset prijímača do výrobných nastavení v menu/inštalácia/výrobné nastavenia a potom znova nalaďte programy fastscanom , alebo ich obnovte zo zálohy. Ak to nepomôže , tak kontaktujte Vášho predajcu, alebo servis. 

Pokud v režimu USALS ještě doladím polohu paraboly ručně tlačítkem jemné nastavení východ/západ, jak tuto polohu uložit?

Cryprobox 750 HD Dobrý den, pokud v režimu USALS ještě doladím polohu paraboly ručně tlačítkem jemné nastavení východ/západ, jak potom tuto polohu uůpžit , aby se motor nevrátil zpět do původní polohy? V režimi DiSqC 1.2 s tím problém není. Cryprobox 750 HD Dobrý den, proč funkce Počasí funguje jen na slovenská města ? Dobrý deň. Toto nastavenie ide uložiť iba pri DIseqC 1.2 protokole. Pri USALS to funguje inak parabola sa otáča vzhľadom na Vašu nastavenú 0vú pozíciu motora a Vašu GPS polohu. Takže ak chcete doladiť natočenie paraboly musíte upraviť v nastavení polohy USALS Vašu zemepisnú dĺžku na menšie , alebo vačšie číslo po 2 až 3roch desatinách […]

Na mojom prijímači 650 HD mi dlho načítavaju niektoré programy

AB cryptobox 650hd Dobrý deň,na mojom prijímači mi dlho načítavaju niektoré programy,napr.zapnem markízu nejde prepnem na dva,tri programy, ktoré idú, potom sa vrátim na markízu naskočí,neskôr prepnem zasa na iný program a keď sa vrátim na markízu zasa nejde a stále dookola.Robí to aj na iných staniciach,niektoré programy/stvr,ct,joj,jojplus,…../idú stabilne.Skúšal som pomeniť skoro všetky softy čo sú dostupné ,v každom to robí to isté.Prosím nejakú radu od Vás.Ďakujem Dobrý deň. Treba si všímať pri prepnutí programu či nie je problém v satelitnom signáli čo ten nenabieha pomaly (či to robí aj u nekódovaných programoch). Ak áno treba skontrolovať nastavenie paraboly, kabeláž prípadne vymeniť LNB konvertor satelitnej paraboly. Pokiaľ je to dekódovaním […]

Keď DO prepnem program tak dlho trvá keď sa spustí obraz (cca 10 – 12 sekund)

AB CRYPTOBOX 700HD MINI Dobrý deň, keď DO prepnem program tak dlho trvá keď sa spustí obraz (cca 10 – 12 sekund), nerobilo to. Ďakujem. Dobrý deň. Robia to iba kódované programy , alebo aj nekódované ako RTVS24HD, ČT 24 HD a pod? Ak to robia aj nekódované programy, tak skontrolujte nastavenie paraboly a prítomnosť signálu mohol sa poškodiť LNB konvertor a pod. Ak to robia iba kódované programy, tak skúste prečistiť čip Vašej dekódovacej karty liehom a jemnou handričkou. Prípadne preveďte reset prijímača do výrobných nastavení v menu/inštalácia /výrobné nastavenia/všetko a potom znova nastavte prijímač.  Ak to nepomôže, tak kontaktujte predajcu Vášho prijímača, alebo  servis TU.  

Po nahrati fw pre cryptobox 800uhd mi prijimac restartovalo a vypisalo “crypto ic fail“

cryptobox 800uhd Správa: dobry den po nahrati fw pre cryptobox 800uhd mi prijimac restartovalo a vypisalo “crypto ic fail neviem sa dalej pohnut lebo prijimac na nic nereaguje viem to znovu nejak obnovit nahrat iny fw? dakujem za odpoved Dobrý deň. Pokiaľ by ste použili vo vyhľadávanie, tak ako je odporúčané nad formulárom do poradne, tak by ste odpoveď našiel.

Disponuje přijímač ve výstupu zvuku v HDMI signálem Dolby Digital?

 Cryprobox 750 HD Disponuje přijímač ve výstupu zvuku v HDMI signálem Dolby Digital, popř. Dolby Surround, nebo se jedná jen o obyčejné stereo ? Děkuji. Dobrý deň. V menu/nastavenie/Systémové nastavenia/ máte voľbu Digital audio, kde si vyberiete formát PCM ,alebo RAW. Potom si môžete navoliť audiostopu spriestorovým zvukom(ak ho daný kanál ponúka) pod modrým tlačidlom na DO. Pri nastavení na RAW by teda mal púšťať aj Dolby Ten RAW by mal byť ako passthrough, čiže čo ide z družice, to pustí dalej do TV, alebo do Av receiveru. Podrobnejšie a presnejšie informácie získate jedine od výrobcu TU.  

Prestali mi fungovat kanály.Najprv jeden a postupne všetky.

Cryptobox 800 Prestali mi fungovat kanály.Najprv jeden a postupne všetky.Tak som kupila novy cryptobox 800.Ale stale mi to nejde.Su nainštalovane a nič.Viete mi prosim poradit? Dobrý deň. V prvom rade ste mali kontaktovať predajcu Vášho prijímača a prediskutovať to s ním. V druhom rade ste nenapísala akého satelitného poskytovateľa máte. 1.Predpokladáme že máte Skylink a kartu Skylink. Takže pokiaľ máte programy naladené skúste prepnúť na nejaký nekódovaný program Skylinku ako: RTVS 24 HD, TV8 (TV Osem), ČT 24 HD, TV Lux HD, TV Noe alebo Óčko,  Pokiaľ Vám tieto programy pôjdu, tak máte správne nastavaenú satelitnú parabolu a máte aj satelitný signál. Pokiaľ Vám tieto programy nepôjdú ,tak máte zle […]

Je problém keď my prestal isť internet z ničoho nič

AbCryptobox 800uhd Dobrý den, chcem sa opytat kde je problem ked my presal ist internet z nicoho nic.Nejde ani cez WI-FI antenku ako isiel doteraz a nejde ani cez LAN kabel.Ked dam test intenetu tak pise ze je to ok ale ked otvorim napr YouTube tak nic nenacitava ani spravy proste nic. Dakujem za odpoved. Dobrý deň. To že Vám nejdú aplikácie neznamená  že Vám nejde internet. Výrobca už dva roky neaktualizoval FW, takže veľa sieťových aplikácii je nefunkčných. Pokiaľ si myslíte že je to internetom , tak skúste ak nemáte v prijímači najnovší FW, aktualizovať FW na najnovší nájdete ho TU podľa tohto postupu. 

Keď do cryptoboxu vrátim pôvodný lan kábel bez switchu, tak všetko ide ako má

Model prijimača: AB Cryptobox 652HD Dobrý deň, doma mám riešenú sieť nasledovne. Mám hlavný router od ISP. Z neho ide lan kábel do druhého routera. Z neho idú dva lan káble do rovnakých cryptoboxov 652HD. Pri tomto rozložení všetko fungovalo bez problémov. Nedávno som kúpil nový smart televízor na jeden z týchto príjmačov. Potreboval som do neho zaviesť internet. Takže som z cryptoboxu odpojil lan kábel a zapojil ho do obyčajného nemanažovateľného switchu. Z tohto switchu som potiahol 2 lan káble. Jeden do cryptoboxu a druhý do TV. Tu nastáva problém, že keď je cryptobox v standy móde, tak nejde vôbec zapnúť. Musí sa vzadu vypnúť s hardvérovým prepínačom a […]

Našiel som bug – pri zadávaní gateway adresy/dns servera

 CryptoBox 750HD  Zdravím, do svojho setup-boxu som nahral firmware z vašej stránky podpory verzia pre 750HD z 9.9.2022. Našiel som bug – pri zadávaní gateway adresy/dns servera píše, že prijateľná hodnota oktetu musí byť z rozsahu 1~255, lenže adresa gatewayu je 10.0.0.1 — tým pádom sa nedá zadať takáto konfigurácia. Rovnaký problém je aj pri dns serveroch; napr.: 1.0.0.1 Prosím o fix bugu. Ďakujem pekne Dobrý deň. Skúste použiť pripojenie so zapnutým DHCP. AK to nepomôže ,tak kontaktujte výrobcu TU.

Na prijímači sa mi vypol zvuk (mute)

Cryptobox 600hd Na prijímači sa mi vypol zvuk (mute) a nejde mi zapnúť naspäť, skúšal som aj susedov ovládač a nejde to ani s tým a to ma rovnaký, všetko ostatné funguje ale ten zvuk sa nedá zapnúť. Poprosil by som vás o radu ako to sfunkčniť už som zúfalý. Vopred Ďakujem vám za vašu radu a podporu. Dobrý deň. Ste si istý že to máte vypnuté na Cryptoboxe a nemáte to vypnuté na TV (skúste diaľkovým od TV)? Pokiaľ je to skutočne na Cryptopboxe, tak skúste reset prijímača do výrobných nastavení v menu/inštalácia/výrobné nastavenia/všetko (vymažú sa Vám nastavenia prijímača a aj naladené programy) a potom znova nalaďte programy a […]

Už pred týždnom som vam písal na podporu

ab cryptobox 800 UHDF  Už pred týždnom som vam písal na podporu, žial do dnes som nedostal od vas žiadnu odpoved, resp., nejake stanovisko. O čom je podpora potom!!!! Dobrý deň. Na všetky relevantné dotazy odpovedáme, buď Váš dotaz k nám nepriešiel, alebo nespĺňal niečo z toho čo máme napísané v poradni nad formulárom.  

 Pri vyhladavaní cez TP mi nenájde Markíza klasik v skylinku

Ab cryptobox 650  Pri vyhladavaní cez TP mi nenájde Markíza klasik v skylinku Dobrý deň. Pokiaľ zadávate všetky parametre TP na ktorom vysiela Markiza Klasik, tak to znamená že nemáte na danom TP signál (to by Vám nešli ani ostatné programy z tohto TP) a treba doladiť satelitnú parabolu na tomto TP. Parametre pre naladenie Markiza Klasik a ostatných programov na tomto TP. Satelit Astra 23,5°E Kmitočet (MHz) 12 012 Polarizácia V FEC 3/4 Sym. rýchlosť 29 900 Norma DVB-S2 / 8PSK Pilot On Pokiaľ to nepôjde tak nalaďte programy rýchlym ladením fastscan kde navolíte providera fastscan Skylink Slovensko v menu/inštalácia/ Fastscan.

Po pridani novych tv stanic ako napr Markiza klasic na Skylink mi stale pise Kodovany program

AB CryptoBox 652HD Combo Zdravim po pridani novych tv stanic ako napr Markiza klasic na Skylink mi stale pise Kodovany program.Skusal som zaslat zapis,ladit ručne aj aj fascan.Naladi v pohode len stale kodovane.Pritom v baličku,ktory platim su v ponuke cize mali by ist.Sila je 84% a Kvalita 77%. Viete mi poradit ,kde moze byt problem.Skusal som aj reset prijimaca.Dakujem. Dobrý deň. Novo pridané programy sú kódované s vyšším zabezpečením IRDETO, takže ak nemáte najnovší patch FW tak Vám to zrejme preto nejde. Skúste nainštalovať tento najnovší patch FW a to týmto postupom. A čítačku kariet nastaviť na Irdeto.

V poslednej dobe cca 10 dni neprejdu aktivacne zapisy na kartu Freesat M7

 Cryptobox 700 HD V poslednej dobe cca 10 dni neprejdu aktivacne zapisy na kartu Freesat M7 po migracii na Astra 3A. Problem sa týka viac kusov prijimacov s posledne dostupnym firmware. Viete sa mi k tomuto vyjadriť ?? Dobrý deň. Vo FW problém nie je. Prečistite si čip karty liehom a jemnou handričkou vložte kartu do prijímača zapnite prijímač na RTVS1HD na Astru 23,5E (ak máte u providera nastavenú migráciu karty na 23,5E) a požiadajte providera o vymazanie starých zápisov a zaslanie nových zápisov na kartu. To vymazanie starých zápisov je dôležité!  Ďalej to riešte s providerom, alebo sa obráťte na výrobcu.