Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Dobrý večer mam 652-ku a nechce mi čítať skylink kartu potrebujem kúpiť CI model?
Dobrý deň.
Pokiaľ máte staršiu kartu Skylink Irdeto, alebo Skylink ICE tak možno nemáte na karte zápisy.
Vložte kartu čipom dopredu a nadol a preveďte reautorizáciu karty (žiadosť o zaslanie zápisov) a to buď cez webové rozhranie zákazníckej zóny skylinku alebo požiadaním o reautorizáciu zápisov niektorého predajcu Skylinku.
Pokiaľ však máte kartu Skylink Irdeto standart M7 (informujte sa u svojho predajcu karty) tak je nutné použiť Skylink ready Irdeto CI modul.